Isnin, Mac 09, 2009

Ok..seperti yang dijanjikan...ini la dia gambar² masa Aqil gi Tmn Rama²...Kita enjoy...!!!







<<--Ni bergambar masa mula² sampai..posing² dulu depan pintu masuk...









Nie plak dah masuk kat dlm Tmn Rama² tu...melopong jap tgk byk sgt rama²-->>






<<--Tengok la ada macam² jenis rama² yg ada kat situ...tp ni jelah yg dpt ayah tangkap gambar..









Selain dari rama²...ada jugak spesis lain...yg ni Aqil tak penah tgk..tapi Aqil dah lupa la nama dia...korang nampak tak apa yg ada lam gambar nie? Pelik kan...-->>







<<--Nie pun satu lagi yg lebih kurang sama dengan yg tadi...kaler dia seakan-akan sama jer ngan daun tu kan?












Ha...yg nie kalo tak silap Aqil nama kumbang nie Manface...cuba tgk bebetul...ada rupa org kan?-->>

1 ulasan:

JIVEBUMZ berkata...

so sweet la butterfly tu.. waaa siok je aqil dapat tengok butterfly tu kan? acik mase sekolah dulu jer g lawat taman rama2 neh